Veel gestelde vragen

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Gratis verzending via Sandd: De verzending via Sandd is helemaal gratis. Het pakket wordt dan zonder track & trace verzonden.

Via PostNL: De verzending via PostNL kost €3,90 per bestelling. Het pakket wordt dan met track & trace verzonden.

Wat is jullie levertijd?

Om de bezorgkosten zo laag mogelijk te houden, bieden we gratis verzending aan. De verzending via Sandd is gratis en houdt in: op dinsdag vóór 08.00 uur besteld is de eerst volgende vrijdag in huis. Op vrijdag vóór 08.00 uur besteld is de eerst volgende dinsdag in huis.

Ook bieden we verzending via PostNL aan. Hierbij geldt: vóór 15.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden. Nadat wij het pakket naar je verzonden hebben, duurt het maximaal 72 uur voordat het pakket in huis is.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Momenteel is het niet mogelijk om vanuit het buitenland te bestellen.

Kan ik het bezorgadres wijzigen als de bestelling al gedaan is?

We proberen zo snel mogelijk aan de slag te gaan met je bestelling. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om je bezorgadres te wijzigen. Heb je minder dan een halfuur geleden besteld? Neem dan contact met ons op, want misschien kunnen we het dan nog voor je aanpassen.

Wanneer ontvang ik de bevestiging van mijn bestelling?

Je ontvangt de bestelbevestiging binnen een halfuur na het plaatsen van je bestelling. Geen bevestiging gehad? Neem dan even contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling te wijzigen, nadat je hebt besteld.

Worden artikelen in mijn winkelwagen voor mij gereserveerd?

De artikelen in je winkelwagen worden 15 minuten voor je gereserveerd. Zo heb je de tijd om nog even verder te kijken in onze shop en vervolgens te bestellen.

In welke landen kan ik mijn bestelling laten leveren?

Momenteel is het alleen mogelijk om je pakket in Nederland te laten bezorgen.

Wat zijn de kosten van de verzending?

We bieden 2 opties aan om je pakket mee te verzenden:

Gratis verzending via Sandd: De verzending via Sandd is helemaal gratis. Het pakket wordt dan zonder track & trace verzonden.

Via PostNL: De verzending via PostNL kost €3,90 per bestelling. Het pakket wordt dan met track & trace verzonden.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben bij aflevering?

Wij verzenden onze pakketjes altijd als brievenbuspakketje. Je hoeft dus niet thuis te zijn om je pakketje van YF in ontvangst te nemen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je kunt je bestelling alleen volgen als je voor verzenden met track & trace kiest. Als je hiervoor kiest, krijg je van ons een berichtje met daarin je track & trace code. Zo kun je je bestelling ten alle tijden volgen.

Wat is het retourbeleid en wat zijn de voorwaarden?

Toch niet helemaal tevreden over je bestelling?

Je kan kettingen, armbanden en mode-accessoires binnen 14 dagen retourneren. Gebruik hiervoor ons retourformulier. Dat is te downloaden via deze PDF.

Let op: oorbellen mogen i.v.m. hygiëne niet geretourneerd worden.

 

  1. Vul de reden van retour in op het retourformulier en plaats de pakbon in de doos.
  2. Ga naar een postkantoor of servicepunt en verstuur het pakket naar ons retouradres.
  3. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper.
  4. Na ontvangst van de retourzending, wordt de terugbetaling binnen enkele dagen uitgevoerd.

Retouradres:
YF the label
Molenstraat 27
4944 AA Raamsdonk
Nederland

Opgelet wij aanvaarden enkel retouren die aan de volgende voorwaarden voldoen:

Retourvoorwaarden

  1. Stuur het artikel altijd goed verpakt in de originele verpakking terug.
  2. Voeg altijd het retourformulier en de pakbon toe, met daarop de retourreden ingevuld.
  3. Indien het een klacht betreft, stuur eerst een bericht via ons contactformulier.
  4. Oorbellen mogen i.v.m. hygiëne niet geretourneerd worden.

Wij kunnen artikelen die gebruikt of beschadigd zijn, of op een andere manier niet aan onze richtlijnen voldoen, niet als retourzending accepteren.

Wat zijn de retourkosten?

De kosten van de retourzending zijn voor de rekening van de koper. De kosten voor het verzenden van een brievenbuspakketje bij PostNL zijn €3,95. YF is niet verantwoordelijk voor het zoekraken van retourzendingen, wij raden je daarom aan om via track & trace te verzenden.

Hoe lang heb ik de tijd om mijn pakket te retourneren?

Niet helemaal tevreden met je bestelling? Dan heb je 14 dagen de tijd, vanaf de dag van bezorging van het pakket, om het pakket naar ons retour te zenden.

Waar kan ik het retourformulier vinden?

Klik hier om het retourformulier te downloaden.

Hoe dien ik een klacht in?

Ben je niet tevreden over je bestelling? Stuur ons dan een bericht! We zullen de klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en samen naar de beste oplossing zoeken.

Heb ik garantie op mijn bestelling?

We vinden het heel belangrijk dat onze producten in topconditie bij jou op de deurmat belanden. Toch kan het voorkomen dat een product tijdens het verzendproces kapot gaat of dat er iets anders gebeurd waardoor je een beroep wilt doen op de garantie. De garantie op het product geldt in principe alleen als het product niet gedragen of gebruikt is. Wettelijk ben je verplicht om binnen 2 maanden na constatering van het product, hier melding van te maken aan ons. Mocht het gebrek binnen de garantie vallen, dan zullen wij de kosten dragen voor het repareren of vervangen van het product.

Let op: Verkleuring of slijtage van vergulde materialen valt nooit onder onze garantie.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?

We lossen dit heel graag zo snel mogelijk voor je op. Stuur ons een berichtje via het contactformulier met daarin je naam, ordernummer en de producten waar het om gaat en dan lossen we het probleem zo snel mogelijk voor je op.

Wil je contact met ons opnemen klik dan hier.